Cart

Обмін та повернення

Обмін та повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»  існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:

Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

Згідно п.12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», істотним недоліком слід вважати недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, що виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

  • Він взагалі не може бути усунутий;
  • На його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів;
  • Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право впродовж 14 днів замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Процедура повернення товару

  • Зробіть усну заяву на повернення чи обмін товару зателефонувавши за номером …… ПН – СБ з 10.00 до 18.00
  • Здійсніть відправку повернення кур’єрською службою «Нова Пошта».
  • Всі дані для заповнення декларації можна уточнити у менеджера інтернет магазину «Ital Brands».
  • Повернення товару здійснюється за рахунок інтернет-магазину «Ital Brands».

Адміністрація магазину «Ital Brands» залишає за собою право провести незалежну експертизу, витрати по якій буде нести сторона, визнана винною.

Повернення коштів

Для повернення коштів необхідно відправити товар в його оригінальній упаковці та копію чека на товар, що повертається.

Звертаємо Вашу увагу на те, що повернення грошових коштів здійснюється після отримання товару впродовж 7-ми робочих днів.

При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Причини відмови в заміні товару або поверненні грошей

Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо :

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання (отримання) товару пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару або повна комплектація товару.

Перед поверненням товару ознайомтесь з товарами, які не підлягають обміну та поверненню відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:

  • перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;
  •  у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  • з метою запобігання негативних для споживача наслідкам, щодо використання товару  – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.